Ehliyet Randevu İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?


Devlet sistemlerinin internet ortamına aktarılması ile beraber artık bir çok devlet dairesi randevulu sistem ile çalışmaya başladı. Bu kurumların başında da Emniyet Müdürlüğü gelmektedir. Oldukça yoğunluk oluşturan ehliyet belgesi işlemleri için artık randevulu sisteme geçilmiştir.
Sürücüler ya da sürücü adayları artık ehliyet yenileme, ilk defa ehliyet çıkartma gibi işlemleri için internet üzerinden randevu alabilir ve işlemlerini hızla halledebilir. İşlemlerin sorunsuz yapılabilmesi için vatandaşların işlemleri için gerekli olan belgeleri belirledikleri randevu tarihi ve saatinde eksiksiz olarak getirmeleri istenmektedir. Bu belgelerin bazı ise alt kısımda açıklamalı şekilde bulunmaktadır.

İlk defa ehliyet belgesi alacakların getirmesi gereken belgeler

      • Sürücü Belgesi Dosyası
      • Kimlik ( Nüfus Cüzdanı )
      • Kurslardan temin ettiğiniz motorlu taşıt sürücü sertifikası
      • Herhangi bir sağlık sorunu olmadığını belirten sağlık raporu
      • Sürücü belgesi için gerekli olan harcın ve hizmet bedelin yatırıldığına dair dekont
      • 2 adet 5×6 boyutlarında beyaz arka plan önünde biometrik fotoğraf
      • Kan grubu belgesi

    Ehliyetinin yenilemek için getirilmesi gereken belgeler

    • Sürücü Belgesi ( Eski )
    • Kimlik ( Nüfus Cüzdanı )
    • 15 TL harç ücretinin ödendiğine dair dekont
    • 2 adet 5×6 boyutlarında beyaz arka plan önünde biometrik fotoğraf
    • Kan grubu belgesi

Kaybedilen ehliyet için getirilmesi gereken belgeler

  • Kimlik ( Nüfus Cüzdanı )
  • 15 TL harç ücretinin ödendiğine dair dekont
  • 2 adet 5×6 boyutlarında beyaz arka plan önünde biometrik fotoğraf
  • Kan grubu belgesi

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*